Beberapa peraturan yang harus diikuti dalam reka bentuk plastik membentuk acuan

Helo, datang untuk berunding dengan produk kami!

Dengan peningkatan berterusan industri pembuatan China, perkembangan industri ini semakin banyak fungsi pada produk plastik. Terdapat peraturan yang ketat mengenai dimensi, spesifikasi dan toleransi produk. Reka bentuk acuan pembentuk plastik adalah untuk mendapatkan pembuatan acuan plastik. Sebagai bahagian penting dalam kualiti, pereka harus merancang ukuran dan spesifikasi acuan dengan teliti, dan juga mempertimbangkan masalah yang mungkin timbul dalam proses reka bentuk dan pembuatan, dan mempertimbangkan skema reka bentuk secara komprehensif, sehingga dapat meningkatkan kadar kejayaan reka bentuk .

Oleh itu, peningkatan tahap reka bentuk acuan sangat penting bagi perkembangan industri pembuatan plastik. Sebagai perancang acuan plastik, perlu secara aktif meneroka konsep dan kaedah reka bentuk baru, menganalisis masalah reka bentuk yang dihadapi dengan teliti, mencari jalan keluar untuk mengelakkan masalah. Diulang, ambil langkah berkesan untuk meningkatkan kecekapan dan keilmuan reka bentuk acuan, dan kemudian menyelesaikan masalahnya, meningkatkan kecekapan reka bentuk, meningkatkan kebolehpercayaan produk plastik, meningkatkan faedah ekonomi produk.

Untuk bahagian dengan ketepatan ukuran dan bentuk yang tinggi, pereka harus merancang dan memenuhi kehendak ketepatan dengan teliti. Masa reka bentuk dan penggunaan tenaga biasanya tidak kurang dari p42.5; ukuran keseluruhannya seragam. Bahagian bahan konkrit mestilah munasabah, dan bahagian terbaik dapat meningkatkan ketebalan konkrit dengan berkesan. Keretakan yang sering dilihat di bangunan konkrit adalah: retakan suhu, retakan penyusutan, retakan penempatan, retakan pengecutan dan sebagainya. Suhu sangat tinggi pada musim panas. Semasa mengukuhkan konkrit, semburkan air tepat pada waktunya untuk memastikan permukaannya tetap lembap.

Masalah utama yang dihadapi dalam proses reka bentuk acuan membentuk plastik tidak cukup untuk membuat pereka menyimpang dari reka bentuk standard. Dalam proses reka bentuk acuan, pereka bentuk acuan tidak mempunyai peraturan proses yang ketat dan peraturan yang jelas untuk reka bentuk dan pembuatan acuan. Oleh itu, tahap reka bentuk sebilangan pereka tidak diukur dengan standard yang disatukan. Dengan penggunaan produk plastik yang semakin luas, keperluan ketepatan produk plastik yang digunakan dalam pelbagai kesempatan juga berbeza.